2015. március 26., csütörtök

Kismamák figyelem! - ajándék :)

A védőnő az első találkozás alkalmával ad egy csomó promó anyagot, melyek között akad hasznos és kevésbé hasznos olvasnivaló is. Én most egyre szeretném felhívni a figyelmét minden kismamának aki ezt olvassa. A Felicitas Kft.-nek van egy 4 részből álló tájékoztató füzetsorozata amit a várandósság során az adott trimeszterben kaphat meg az édesanya.

4/1 Várandós Mamás Tanácsadója c. füzet
A sorozat első füzetét a védőnő adja át, majd a füzet belsejében levő kupont kell kitölteni, és azt a megadott boltok valamelyikében leadva lehet igényelni a következőt. Én pl. a Brumi Maci Bababoltban kaptam a másodikat. A boltok listája az 1. füzet 68-72. oldalán található.
Az első füzetben továbbá található egy kemény oldal, melyet kitöltve és postaládába dobva nyereményjátékon lehet részt venni személyes adatok megadásnak ellenében.

4/2 Gyermek Születik c. füzet
Ha megvan a boltból a 2. füzet, jár hozzá egy ajándékcsomag is, amiben popsitörlőmintát, különböző babaápolókrémeket, újságokat lehet találni. Én anno kaptam egy MAM cumit is, amit gyorsan el is ajándékoztam. :)

4/3 Babagondozási Tanácsadó c. füzet
Igazán hasznos füzet, a kórházban kapja az újdonsült édesanya, egy kitöltendő papírért cserébe. Én Marci szülése után ezt olvasgattam a kórházban. Sokkal jobbnak tartom, mint a többi anyagot, amiket pelenkagyártó és bébiételt forgalmazó cégek adnak ki, ugyanis ez teljesen független olyan cégektől akik el is akarnak adni valamit, és noha egy kevés reklám ebben is található, de elenyésző és közel sem olyan arcba mászó! Plusz jár a csomag megint; ebben mosóporminta, Sudokrém (nagyon jó minőségű popsikrém), babafürdető, ásványvíz található. A 4. füzethez ebben található a kupon, ami hasonlóan az 1. füzetben találhatóhoz beváltható a Felicitast támogató boltokban.

4/4 Cseperedők Tanácsadója c. füzet
A boltban, kuponért cserébe. Kiváló olvasmány szoptatás közben és álmatlan éjszakákon. :) Én legalábbis élveztem, és sokat tanultam belőle. Hozzá a szokásos kis csomag jár babaápolószerekkel, műanyag kiskanállal. Az élet apró örömei. :)

ilyen.
+ Info: Ha valahol nem kapnál, jelezd! Egy barátnőm utólag kapta meg a kórházban a 6 hetes kontrollkor tett látogatásunkkor. Szólj, mert jár!!! Szüléskor a kórházban 2db ilyen csomag jogos tulajdonosa kell hogy legyen az anyuka! (Az egyik a Felicitasos, a másik egy nagy csíkos papírdoboz tele minden földi jóval - sosem felejtem el, egy zöld Domestos majdnemhogy garantált. ;)

Update 2016 április:



2 megjegyzés:

  1. en nemkaptam,akkor kinek szoljak?

    VálaszTörlés
  2. Fészekrakó tippek2016. február 26. 5:21

    melyiket nem kaptad meg? ha a kórházi, abban az esetben ha még nem telt el nagyon sok idő a szülés után, max. 6 hét, szerintem a szülésznőd a kórházban tud segíteni.

    VálaszTörlés