2015. április 17., péntek

Babaprogramok, bolti kedvezmények, törzsvásárlói kártyák



Hova érdemes? - Mindenkinek máshova.
Nekem ide vannak kártyáim, regisztrációim:

IKEA Family - http://www.ikea.com/ms/hu_HU/ikea_family/about_ikea_family.html
Online és helyszíni regisztráció is van: "Az IKEA FAMILY klubba a honlapunkon vagy az IKEA áruházakban az IKEA FAMILY állomásoknál lehet regisztrálni, neved, címed, születési dátumod és e-mail címed megadásával. Ha az áruházi FAMILY állomások egyikén regisztrálsz, azonnal kinyomtathatod a kártyádat, és igénybe veheted a klubtagsággal járó előnyöket. Honlapunkon történő regisztráció esetén 5 nap elteltével tudod a kártyádat kinyomtatni bármelyik áruházi FAMILY állomáson."
Szubjektív: bizonyos termékekre bizonyos ideig nagy kedvezmény, szerintem megéri.

dm Bababónusz program - https://www.dm-drogeriemarkt.hu/hu_homepage/szolgaltatasaink/baba_bonusz_program/
A boltban kell elkérni az űrlapot az active beauty regisztrációhoz, kitölteni, itt adnak egy ideiglenes kártyát, majd postán küldik a véglegest. Ezzel a regisztrációval lehet bejelentkezni a bababónusz programba is. (Ha már van dm kártya, akkor csak katt a linkre!) Minden elköltött 300Ft után jár 1 pont. A pontokért kuponokat lehet kapni. Már kismamák is regisztrálhatnak! A baba születését követően a boltban születési csomag vehető át! Utána a baba féléves, egyéves, kétéves és hároméves korában postáznak kuponokat, kisebb promó anyagokat.
Szubjektív: 3 évvel ezelőtt sokkal több előnye volt és sokkal értékesebb "ajándékokat" lehetett kapni, én egyre ritkábban használom. Leginkább a 15%-os végösszeg kedvezményt szoktam igénybe venni pelusvásárláskor.

Libero Klub - http://www.libero.hu/Libero_klub/
Minden Libero pelenka csomagolásán belül található egy kód, amit regisztráció után a honlapra kell feltölteni és pontokat lehet gyűjteni amiket aztán ajándékokra lehet beváltani. Fontos: a minimum levásárolható pont 16! A baba születésekor és minden szülinapján +3 pontot adnak ajándékba, sms-ben is értesítenek.
Szubjektív: annak aki rendszeresen Liberot használ, nagyon megéri, főleg a 30-40 pontot érő ajándékokért. Én a 3 év alatt 20 pontot ha gyűjtöttem, még nem váltottam be.

Rossmanó - http://www.rossmann.hu/babaprogram/a-programrol
Internetes regisztrációt követően a boltban lehet átvenni a kártyát. Hírlevélben lehet értesülni az akciós termékekről.
Szubjektív: economy (nagy kiszerelésű) pelenkáknál nagyon hasznos, szoktam használni mikor eljutok a Rossmannba.

Fakopáncs törzsvásárlói kártya - http://fakopancs.hu/torzsvasarloi-program.html
A webáruházban és a boltokban is ki lehet váltani 10.000Ft feletti vásárlás esetén. Internetes vásárláshoz automatikusan postázzák. 5000Ft alatt -5%, 5000Ft felett -10% kedvezmény jár.
Szubjektív: mi viszonylag sokat vásárolunk itt, ha szereti a gyerek a fajátékokat, bábokat, kreatív játékokat, akkor megéri.

Minimanó Klubkártya - http://www.minimano.hu/klubkartya.html
Bolt és webáruház. Regisztráció után postázzák a kártyát, majd az azon található számmal lehet az akciókat érvényesíteni.
Szubjektív: én egyszer használtam eddig, de nagyon elégedett voltam vele.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése