2017. május 17., szerda

Amit anyaként a barátnőimtől tanultam: 6 trükk a könnyebb túléléshez

Anyának lenni egy folytonos tanulási folyamat. Mint már írtam, én kevésbé könyvekből, mint inkább a gyakorlatból szeretek tanulni. A legjobban pedig anya-barátnőim inspirálnak. Íme, néhány trükk, amit másoktól lestem el:

1) Boritól tanultam meg, hogy hogyan kell várandósan a régi nadrágomat használni
Mikor még a kismamanadrág túl bő, de már a rendes nadrág szorít, ez a trükk segíthet:


2) Szilvi barátnőmtől tanultam meg, hogyan kell lépcsőn közlekedni babakocsival
Ahelyett, hogy felemelném az egész kócerájt, lépcsőn lefelé magam előtt tolva ledöcögtetem; visszafelé háttal húzva fellépegetek. Hozzáteszem, ezt a tudást a 2. gyerekemnél sikerült elsajátítanom, ugyanis Szilvi kislánya és Berci 3 hét különbséggel születtek. És igen, Marcival végig bénáztam!

csak nekem nem megy mindig ilyen széles mosollyal :D
3) Móni húgomtól megtanultam, mit csináljak a maradék bébikajával
Mivel a botturmix csak nagyobb mennyiséget tud letruttyantani, így megmarad egy csomó kaja, ami nem fogy el 1-2 nap alatt. Megoldás: jégkockatartóban lefagyasztani a felesleges mennyiséget. Ezt a 3. gyerekemnél sikerült megtanulni, mondom, mindig tanul az ember!


4) Gyöngytől tanultam meg, hogy bilizéshez így nem lóg a body a bilibe:
Body alsó része egy vállon összepatentolva.


5) Zsófi unokatesómnál láttam, hogyan lehet legpraktikusabban tárolni a gyerekjátékokat:
A bútor neve TROFAST és az IKEAban kapható (vagy használtan a Vaterán, TeszVeszen, Jófogáson).


6) Klaudia barátnőm mesélte, hogyan tárolja a kinőtt gyerekruhákat rettentő sok helyet megspórolva
Kapható: itt.


Köszi, Lányok, hogy inspiráltok és hogy tanulunk egymástól! :*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése